تغیرات برنامه‌های آموزشی

امضاى تفاهم نامه كانون وكلاى دادگسترى مركز با اداره كل زندانها و اقدامات تامينى و تربيتى كشور

روز چهارشنبه ٩٧/١٠/١٢ با حضور مديركل زندانها و اقدامات تامينى و تربيتى استان تهران و هیات همراه در كانون وكلاى دادگسترى مركز، طرفين پيرامون مسايل مطروحه از جمله «ارائه خدمات معاضدتى به زندانيان و خانواده آنان» و «پيش بينى فضاى مناسب و اختصاصى براى ملاقات وكلا و كارآموزان وكالت در زندانها با موكلين و محبوسين» گفت و گو و تبادل نظر كردند.

در اين جلسه، مصطفی محبى مديركل زندانهاى استان تهران ضمن علاقه مندى به وجود تعامل بيشتر با كانون وكلاى دادگسترى مركز اظهار اميدوارى کرد از ظرفيت كانون و وكلاى عضو در جهت معاضدت به زندانيان و خانواده هاى آنان استفاده شود. در ادامه دكتر حسین محمدنبی رييس اداره معاضدت كانون با ارائه گزارش مختصر از فعاليت آن اداره در زندانها و مراكز نگهدارى متهمين و محكومين، اظهار اميدوارى كرد امضاى تفاهم نامه فصل جديدى از همكارى هاى فيمابين باشد. 

در اين ديدار علی چهارمحالی رييس ندامتگاه اوين نيز از امكانات پيش بينى شده براى ملاقات وكلاى دادگسترى با موكلين و محبوسين گزارشى ارائه داد و اظهار اميدوارى كرد كه با همكارى دو مجموعه، فضاى مناسب و جديدى براى ملاقات و انجام امور وكالتى وكلاى دادگسترى پيش بينى و راه اندازى شود.

صمد زاهدپاشا نائب رييس كانون وكلاى دادگسترى مركز  نیز آمادگى كانون مركز را براى ارائه مشاوره و معاضدت قضايى اعلام نمود و در ادامه با اشاره به بخشى از مشكلات موجود وكلا و كارآموزان در مراجعه به زندانها براى ملاقات موكلين، خواهان ارائه خدمات و تدارك فضاى مناسب و اختصاصى براى همكاران شد. وی با اشاره به انتقال ناصحيح دو تن از همكاران از بازداشتگاه به دادسرا، بر رعايت حقوق متهمين و محبوسين خصوصاً وكلاى محبوس و بازداشتى تاكيد کرد و اجراى آيين نامه شيوه انتقال، اعزام و بدرقه متهمين و محكومين را يادآور شد.

در پايان اين ديدار كه با حضور يكى از معاونين رييس كل زندان تهران، رييس زندان اوين، محمدباقر ميرسراجى دادستان انتظامى كانون و محمود رشيدى دبير كميسيون نظارت و بازرسى كانون برگزار شد، تفاهم نامه تنظيمى به امضاى طرفين رسيد و مبادله گرديد.

مطلب قبلی اطلاعيه‌ اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران
مطلب بعدی اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درخصوص اعلام زمان مشاهده و ويرايش اطلاعات
Print
357 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
  • Comments

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

  • بازگشت به بالای سایت