تغیرات برنامه‌های آموزشی

آغاز به کار سامانه جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء

مهلت ثبت‌نام در جذب اختصاصی داوطلبان قضاوت ۱۳۹۶ تا ۲۱ دی‌ماه ادامه دارد

 

ثبت‌نام از داوطلبان جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۶ از امروز، سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه نیز ادامه دارد.

برای ورود به سامانه جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء ۹۶ کلیک کنید

به طور کلی ۳ دسته از داوطلبان، به شرح زیر واجد شرایط برای ثبت نام در سامانه جذب اختصاصی می‌باشند: داوطلبان دانشگاهی؛ داوطلبان حوزوی و ایثارگران که شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای این داوطلبان در اطلاعیه ثبت‌نام، تشریح شده است.

لازم به ذکر است که داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون‌های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم، شورای حل اختلاف و ….) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد، حق ثبت‌نام و شرکت در این فرایند را نخواهند داشت و چنانچه داوطلبی برخلاف این مقرره اقدام نماید، ثبت‌نام وی کأن‌لم‌یکن تلقی می‌گردد و وجه پرداختی به هیچ عنوان به وی مسترد نخواهد شد.

مطلب قبلی اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۶ تا ۳بهمن
مطلب بعدی ظرفیت پذیرش آزمون وکالت افزایش می‌یابد
Print
402 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
  • Comments

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

  • بازگشت به بالای سایت